tiistai 29. lokakuuta 2013

Sisustuskuume!

Mulla tekee mieli sisustaa mun asunto aivan uusiksi! Kävin porukoilla nyt, kun ne oli muuttanu niitten uuteen asuntoon ja se oli aivan ihana. Minäkö kade.....eeen....okei hieman, mutta tuo sai mulle ihan hirveen sisustuskuumeen! Tein pari pientä kollaasia siitä millasta haluaisin.


Eli värimaailmana valkonen, harmaa ja beige. Tommonen lämmin, mutta samalla myös raikas ja valoisa! Oon ihan hullaantunu nuihin taljoihin ja kattokruunuihin.


Värimaailmana valkoinen, pinkki, roosa ja beige. Mun mielestä tääkin on lämmin joka tulee tekstiileistä ja beigen ja roosan yhdistelmästä, mutta myöskin hyvin raikas ja valoisa. Vaikka beige onkin nykyään lempiväri niin en siltikään pysty oleen ilman pinkkiä, joten sitä voisin tuoda hyvin pienillä yksityiskohdilla.

Mut juu, jos nyt jotain muuta. Viime viikko olikin syysloma ja musta tuntuu, että oon koomannu vaa koko loman. Luntaki ehti tulla, mutta seki suli ja nyt tuolla ulkona on vaa harmaata ja märkää....Miksei syksy voi olla niiku valokuvissa? Väritys sellasta, että näyttäis et aurinko laskis koko ajan eikä sada joka ikinen päivä. Jouluunkaa enää pari kuukautta ja kohta on se hirvee stressi ja kiire ostaan joululahjoja...Hyvä juttu lumessa on se, että ulkona niin pimeää.

Jospa tämä olis tässä öitä!

Kuvat: weheartit
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3342384/?claim=z8wps2yyaxq">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti